mandag den 25. august 2008

Uno, due, tre...

Nøj, hvor er jeg glad for at jeg "tog mig sammen" og fik mig tilmeldt det italienskkursus!

 For selvom det går meget stærkt og vi når igennem rigtig meget forskelligt stof i løbet af sådan en aften, så er det heldigvis både sjovt og spændende.

 At jeg så er fuldstændig bombet i knolden bagefter efter alt det vi har lært på en enkelt aften - det er i orden, for jeg lærer jo noget.

 Den bog vi bruger: "Passaparola" er med tilhørende cd'er, og det bliver helt sikkert en vigtig hjælp for mig. Jeg når jo kun lige at være med næste gang, så står der operation på programmet, så når jeg nu ikke må læse det første stykke tid efter operationen, er det godt, at jeg i det mindste må lytte til tekstoplæsningen, for ellers ville jeg da hurtigt komme håbløst bagud. ...og nu er det så blevet sengetid!

Arrivederci!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar