fredag den 8. august 2008

Hm...det er vist en både-og-skærm.

Nej, hvis jeg skal være helt ærlig, er her sgu nok mere tale om en fejl40 *G*

 Jeg fik skærmen tilsluttet uden bøvl og efter lidt prøven frem og tilbage fik jeg den også indstillet til den opløsning, den skærmen selv rekommenderede: 1920x1200 og 60 Hz. Så langt så godt.

Så skulle jeg da lige en tur på nettet....halløjsa! Her kan man sgu ikke tale om nogen som helst fordel ved at have en så stor skærm; jeg kan jo knap nok læse skidtet - hjemmesider fylder kun halvdelen af skærmen:

 

 Men intet er da så skidt, at det ikke er godt for noget: Diablo kan finde ud af at være i fuld screen :o)

 

 På et eller andet tidspunkt finder jeg nok ud af at få hjemmesider i full screen også, indtil da lever jeg med det som det er... og allerede nu er jeg temmelig begejstret for at have så meget plads, når jeg f.eks. redigerer billeder. Jo, jeg skal nok blive glad for min "24 skærm :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar