torsdag den 21. august 2008

Du må ikke læse!

Nu er der jo ikke så længe til jeg skal lægge mit øje under kniven og så skal jeg regne med ikke at måtte foretage mig meget andet end at ligge på sofaen og se tv i op til 2 uger!

Ingen læsning, krydsogtværsløsning eller computerarbejde de første 7-10 dage*

Forestil dig lige, hvordan sådan en besked virker på en, der læser 4-5 bøger (alt efter tykkelse og træthed) om ugen, løser 1-2 krydsordhæfter om ugen og tilbringer 2-6 timer foran skærmen dagligt! 

Jeg synes, det lyder rædselsfuldt kun at måtte se tv/film i så lang tid. Men sådan er det og jeg sørger da også for ikke at løbe tør for underholdning: Rejseholdet, Matador, ROME 1+2 samt en 15-20 afsnit af Buffy står først på "to-see-listen". ...ellers spår jeg, at jeg kommer til at sove rigtig meget.

Nu er det jo ikke fordi det er skidt det hele; jeg må f.eks. heller ikke støvsuge eller løfte noget tungt....hehe :)

 * ...sagde min optiker til mig forleden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar