tirsdag den 8. juli 2008

Nokia BL-5C batteri

Læste i avisen igår, at der åbenbart har været nogle eksploderende Nokia mobiltelefonbatterier og at man derfor burde tjekke sit batteri, såfremt det var et BL-5C, om det skulle udskiftes.

 Det har jeg hermed gjort - og efter at have indtastet det 26tegn lange identifikationsnummer (med brug af lup for det ikke skal være løgn - ellers kunne jeg ikke læse det pga. den grå stær.) og trykket på submit fik jeg den beroligende besked:
Your battery is not among those manufactured by Matsushita between December 2005 and November 2006 and your battery will not be replaced.Thank you for checking your battery.
Det passer mig svært godt, for jeg har ikke den store lyst til at køre nogle steder i dag. Har travlt herhjemme - med vasketøj, hvad ellers? *G* Tjek dit batteri her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar