mandag den 21. juli 2008

God morgen



  Regn om natten er vist mere reglen end undtagelsen.

 Endnu en dag er det lykkedes mig at komme op før kl. 9. Det passer mig fint, men det irriterer mig, at jeg faktisk vågner 1. gang ved 6-7 tiden - og så altid får bildt mig selv ind, at det er aaaalt for tidligt at stå op. Jeg ville synes det var optimalt om jeg kunne stå op ved 7.30 tiden.

 Må prøve at sove ved 23-tiden i stedet for midnat, måske det kan hjælpe?!

 Dagens program er endnu en gang stadigvæk oprydning/rengøring af soveværelset. Jeg startede morgenen på knæ inde under bordet for at støvsuge blandt alle ledningerne, så det værste er sådan set overstået.

 Eftersom computeren findes i soveværelset skulle jeg meget gerne blive færdig med soveværelset tidligt i dag, så jeg kan komme videre med de andre rum. Når computeren ikke står lige ved siden af mig hele tiden, er der da håb om, at jeg kan få rubbet neglene, fremfor at sætte mig ned og surfe?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar