onsdag den 2. juli 2008

Foreløbig status aka huskeseddel

TEKNISKE PROBLEMER/ØNSKER:
  1. For at se min WP-blog skal jeg skrive ildkat.dk/index.php ellers får jeg blot den gamle frem.
  2. Uanset hvilket link på index.php jeg klikker på (blogroll undtaget), ryger jeg tilbage til den gamle blog.
  3. Når jeg vælger "Preview af indlæg" - kommer den gamle blog frem (formodentlig fordi den hedder index.html!)
  4. Jeg kan ikke få lov til at uploade nyt headerbillede via temaet. Jeg må gøre det via ftp.
  5. Vil gerne have min gamle blog importeret fra blogger.com.
  6. De gamle indlæg skal inddeles i kategorier.
  7. Pinge Blogbot
  8. Kommentarfunktionen: Folk skal skrive et ord for at kommentere (har lavet en liste)
  9. Trackback
  10. Charttælleren på igen
LAYOUTMÆSSIGE PROBLEMER/ØNSKER:
  1. Jeg kan ikke ændre størrelsen på headerbilledet. Har prøvet at ændre i style.css, men åbenbart ikke godt nok!
  2. Større skrift i indlæggenes overskrift + anden farve
  3. I det hele taget skal "overskriftsfarver" altid have en af farverne fra headeren. I dette tilfælde den mørkerøde.
  4. Anden skrifttype i brødteksten. Trebuchet MS
  5. Ændre baggrundsfarven - bagerst, sidebaren og brødteksten
Generelt kan man vel sige, at jeg mangler en manual til hvad der er hvad i style.css. Jeg må hele tiden prøve mig frem med en ting ad gangen - og nogle gange får jeg altså lavet rod i det. F.eks. skal mine links altså ikke skifte farve! Det ser jo hæsligt ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar