onsdag den 16. juli 2008

Billige bøger fra Amazon

Så var der sørme en pakke til mig fra amazon.com i dag. Ja, ikke at det kommer som nogen overraskelse; jeg havde ligesom selv bestilt bøgerne...

Sålænge jeg kan huske, har jeg været interesseret i at læse om massemordere, så når nu Amazon holdt udsalg og nogle bøger kunne erhverves for næsten ingenting, jamen så måtte jeg da lige... Et par eksempler: "Fiendish killers" er på 576 sider.

Bogen beskæftiger sig imed alle mulige slags mordere. Her er kannibaler, seriemordere, morderpar, kvindelige mordere, myrdende læger, vampyrer, barnemordere og "school shootings". Altså lidt af hvert. Hele 18,86 kr* kostede den.

"Serial Killers" er superflot. A4-størrelse med masser af billeder.192 sider. Som "Isfolket-læser" er det interessant at se, at der er en fyldig artikel om Fritz Haarmann "Slagteren fra Hannover"....foruden Jack the Ripper - naturligvis - Peter Kürten, Zodiac Killer, Ted Bundy, Jeffrey Dahmer osv. osv. ..og hvad kostede den så? 28,29 kr*!

Derudover kunne jeg bare ikke lade være med at købe bogen om italienske verber! Som jeg - vistnok - har nævnt på et tidspunkt, skal jeg i gang med at læse italiensk efter sommerferien. Som den sprog-nørd jeg er blev jeg jo fristet af sådan en bog. Det viser sig så, at bogen - udover at forklare de forskellige tider grundigt- også har masser af øvelser, så man rigtig kan få trænet. Den ser altså rigtig god ud - og kostede den formidable sum af 39,52 kr.*

 Prøv at gætte, hvad den samme bog ville koste i Danmark??** * + porto, men stadig meget billigere. ** = fra 70 til 141 kr.


 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar