søndag den 22. juni 2008

Fatter hat

Nuvel - jeg har før givet udtryk for, at jeg var træt af min blogs udseende, men ikke anede, hvordan jeg skulle få den moderniseret. Et af de råd jeg fik i den forbindelse, var at kigge nærmere på Wordpress.

Jeg har set en del blogs, der bruger wp og synes vældig godt om deres layout.

Derfor har jeg så tilbragt nogen tid på wordpress' danske hjemmeside - for at danne mig et indtryk af, hvad det er for noget.

Jeg er ikke blevet ret meget klogere - men i det mindste kan jeg se, at det er for svært at bruge for sådan en ikke-kodehaj som mig.

En ting er, at jeg først skal installere den engelske version, det ville jeg vel nok kunne finde ud af, men derefter skal der åbenbart installeres en del hejs for at få skidtet konverteret til dansk. Foruden diverse plugins og temaer og jeg skal komme efter dig... det meste er totalt volapyk for mig.

Jeg kan bare ikke mobilisere tilstrækkelig energi til at sætte mig ind i et nyt emne, når jeg finder emnet ualmindelig kedeligt. (Skulle ellers tro at kodesprog ville være interessant for en sproginteresseret som mig, men nope, der er for meget matematisk logik over det og jeg kan ikke fordrage matematik *G*)

Så, hvis jeg vil have wordpress (og det vil jeg faktisk gerne, da jeg synes vældig godt om layoutet og ikke mindst det faktum, at man kan inddele sin indlæg i kategorier!) så må jeg nok betale for det.

F***, hvor frustrerende at være blevet hægtet af udviklingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar