onsdag den 11. juni 2008

Faneme så....sgu...!

I de 12 år jeg foreløbigt har været lærer, har jeg ikke "gået til noget" i min fritid.

Den nye lærdom jeg har tilegnet mig alle disse år, har været kurser af kortere eller længere varighed - og altså jobrelateret. Det skal det altså være slut med nu.

Jeg har brug for at lære noget - bare for min egen fornøjelses skyld og så er et HF-enkeltfag løsningen. Det er meget muligt, at jeg får besvær med at komme til alle timer (grundet afstanden til skolen og det danske vintervejr) men jeg VIL altså udfylde min fritid med andet end jobbet.

Derfor ringede jeg til VUC i går og tilmeldte mig Italiensk med start i august.

Har modtaget girokort i dag - det bliver betalt i morgen - og så kan jeg jo bare håbe at holdet oprettes.
Kryds venligst fingre; at jeg får lov til at komme i gang med at lære det smukke sprog.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar