onsdag den 25. juni 2008

2 dage tilbage...

... og så har jeg ferie... sådan da. Jeg skal i hvertfald ikke møde på jobbet (medmindre jeg skal til nogle møder, der ikke er planlagt endnu *S*) Herhjemme har jeg ganske sikkert nok at lave.

En stor del af ferien kommer sandsynligvis til at gå med forberedelse af næste skoleår - Hvad skulle jeg ellers bruge tiden på? Slægtsforskningen må jeg vente med, da det er alt for anstrengende for mine øjne at læse "ulæselige" håndskrifter for tiden - jeg satser nu også på at huske at holde fri - bare en smule.

Jeg har bare ikke så forfærdelig travlt med at holde fri denne sommer. Jeg får jo rigelig tid til at "holde fri" i løbet af næste skoleår.

Med 2 øjenoperationer med efterfølgende arbejds- og motorcykelkørselsforbud i min. 12-14 dage pr. operation samt de knap 2 ugers afspadsering jeg har til gode, så går det sgu nok an ikke at holde specielt meget fri i sommerferien :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar