lørdag den 19. april 2008

Den holder stadig!

Hm...det var ellers meningen jeg skulle være fortsat med havearbejdet i dag - men det satte "Band of Brothers" en effektiv stopper for.
Jeg fik boksen af kollegerne, da jeg stoppede på jobbet sidste år.

Endnu havde jeg ikke fået set den (udover den gang den blev vist i tv - for snart længe siden) - men i går aftes skulle det altså være...og jeg skal da lige love for den stadig holder en tryllebunden foran skærmen.

Da den blev vist i tv, syntes jeg den var god, men den er endnu bedre som bokssæt; den vinder meget ved at blive set som én lang film.

På et eller andet tidspunkt i nat har jeg dog sat dvd'en på pause, lige inden jeg faldt i søvn, men eftersom jeg vågnede allerede halv otte i morges - på sofaen - kunne jeg straks ryge tilbage til 2. Verdenskrig.

Så på trods af det gode vejr, kom jeg ikke ud i det før ved tretiden i eftermiddags.

odt nok var jeg færdig med selve filmen ved 12-tiden, men så var der jo lige en pæn bunke ekstra features, der også lige skulle ses...

 I morgen tager jeg dog revanche mht. det gode vejr - jeg skal nemlig ud og se min nevø - og det foregår i kolonihaven :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar