tirsdag den 4. december 2007

Lidt positivt om Facebook

Jeg synes ikke rigtig, der sker ret meget på der dersens Facebook - det skyldes muligvis, at jeg ikke rigtig kan se stedets potentiale! Jeg mener, man kan da snildt leve uden *G* Som tidligere skrevet er mine ophold der sjældent af mere end 1 minuts varighed.

Det er dog nok slut nu. I dag fandt jeg nemlig en rigtig tidsrøver af en overspringshandling derinde. Inden jeg fik set mig om, var der gået ret meget mere end to timer...!

Jeg fandt nemlig en "Traveler IQ Challenge" - det er eddermame sjovt....og hvor jeg dog bare bliver arrig, når jeg ikke aner, hvor "underlige stednavne" skal placeres, og jeg derfor ikke kan komme videre til næste niveau, men må starte forfra. *G*

Så - nu har jeg da noget at bruge Facebook til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar