lørdag den 29. december 2007

Jobskifte = sygdom i ferier

Det var ikke lige det, jeg havde planlagt at bruge min ferie på.

Jeg havde planer om bl.a. at få ryddet grundigt ud i skuffer og skabe, foruden en hel del andet tidskrævende oprydningsarbejde. Men sådan bliver det altså ikke.

Har ligget underdrejet af en influenza-ting siden d. 25. om aftenen. Er stadig ikke helt på dupperne, men er dog endelig begyndt at få så meget energi, at jeg gider lave mad!

Naturligvis er der også en positiv side ved at lægge sig syg hver gang man har ferie - i hvert fald set fra arbejdsgiverside! Personligt synes jeg nu, det er temmelig træls!

Men det er desværre ret normalt, at ens immunsforsvar bliver mere eller mindre smadret, når man skifter job. (I hvert fald såfremt ens job indbefatter kontakt med børn.)

Nå, men i det næste skoleår kan jeg forhåbentlig nyde mine ferier uden at spilde dyrebare feriedage på sygdom.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar