onsdag den 7. november 2007

TV•2 live på Rådhuspladsen!

Godt nok er det da fristende, men jeg bliver altså hjemme.

Jeg er for mageligt anlagt - og gider ikke trille 2 x 60-70 km på den lille mc (som jeg sikkert er skiftet til på det tidspunkt) og så stå der i alt mit mckluns - heller ikke selvom det drejer sig om en minikoncert. (Hvis det var sommer, så jeg nok anderledes på det - for så kunne jeg smide klunset i sidetaskerne*G*)

Jeg foretrækker at se det i tv. Den dag har jeg forøvrigt også mægtig travlt med at lytte til det nye album og forøvrigt har jeg jo en håndfuld koncerter at se frem til i 2008, så det...! *G*

Hvornår det er? Mandag d. 19. november kl. 19.00 på Rådhuspladsen i København. De er gæster i Aftenshowet i følge deres officielle hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar