lørdag den 17. november 2007

Tanker om børn...

...fylder sjovt nok temmelig meget i mit hoved lige nu *G*

Men, det er vist en ganske naturlig "reaktion", når man nu lige er blevet moster til en umanerlig lækker unge :o)

Jeg er ikke kommet i rugehumør - det er lige som også for sent at gøre det, sidste frist er forlængst overstået, når man som jeg har passeret de 41 - men jeg har da ikke kunnet undgå at tænke på, at det måske kunne have været rart med et barn eller to i mit liv. Jeg kan jo godt mærke, at jeg er lidt misundelig på min søster; nu hun har fået sådan en pragtfuld guldklump *G*

Men - der er jo nogle ganske gode grunde til jeg ikke har sat børn i verden:

Når jeg tænker tilbage på, hvordan mit liv har formet sig - og ikke mindst de kærester jeg har haft - så ville det formodentlig have udviklet sig til en katastrofe, hvis der var kommet børn ud af de forhold.

Desuden så er jeg hundeangst for voldsom smerte, så det der med at føde ...nahr... ellers tak, så vil jeg altså hellere undvære.


Fordi jeg ikke selv har børn, har jeg masser af tid/overskud til at være MOSTER og det kommer min nevø helt sikkert til at mærke! :o)

Jeg vil desuden kunne give ham alt det legetøj, der larmer, blinker osv. osv. - og hans mor kan ikke gøre gengæld! *GGG*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar