tirsdag den 13. november 2007

Ingen kø

Der er nu visse fordele ved at

- bo i en landkommune (okay, en tidligere...hmpfr)
- kunne stemme tidlig eftermiddag.

Der var - siger og skriver - een anden vælger i lokalet foruden mig. Det passede mig helt fint, for det er jo ikke ligefrem fordi, der ikke er lunt i sådan et valglokale - og da slet ikke, når man er iført fuld mc-kluns.

Da jeg jo kom til valgstedet på mc'en, havde jeg derfor styrthjelmen med ind i stemmeboksen, men jeg kom nu ikke i karambolage med blyanten, som Liselotte gjorde det :o)

X' et blev sat...og så må jeg nok vente på resultatet til i morgen tidlig, for tror ikke jeg kan holde mig vågen til midnat. Det vil i hvert fald ikke være godt for min nattesøvn, hvis jeg gør det. Jeg plejer at sove senest 22.30.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar