søndag den 4. november 2007

God tur til Hamburg

I går var dagen for klubbens årlige indkøbstur til louis.de i Hamburg.

Igen var vi omkring 70 mennesker afsted og humøret var højt fra kl. 6.30 i morges. Jeg glemte dog at tage kameraet med (men hvad andet kan man forvente, når jeg skal op kl. meget tidligt?!)
Nå, men jeg fik det, jeg var kommet efter; nye mcstøvler:



...hvilket var temmelig tiltrængt, da mine gamle støvler er blevet utætte (meget upraktisk, når det regner!)
Vi var først hjemme ved klubben 22.15 - og så skulle jeg hjem i seng, for godt nok havde det været en rigtig god tur med masser af grin og pjat, men for dylan da, hvor var jeg træt i låget.

Inden klokken var halv tolv sov jeg da også - og vågnede først her ved 10-tiden. Nu håber jeg så, jeg har fået sovet ud, for jeg skal nå rigtig meget i dag.

Hav en god søndag :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar