søndag den 7. oktober 2007

Så løber jeg vel for pokker ikke tør lige med det samme!

Indtil videre har jeg kunnet klare mig med 2 x 128MB memorycards til mit kamera (179 fotos pr. kort) , men efter jeg er begyndt at foretrække billeder i den højeste opløsning mit kamera kan klare (SHQ 1984 x 1488), så er der nu kun er plads til 59 fotos på hvert kort.

Det er jo ret meget i underkanten af, hvad jeg får brug for i Italien.

Heldigvis er kortene efterhånden kommet godt ned i pris, så jeg fik anskaffet mig et med 1GB kapacitet, hvilket er lig med 477 fotos i SHQ, uden at gå fallit.

Så nu kan jeg tage næsten 595 fotos - det burde altså række - ellers må jeg gå ned i opløsning *G*.

Sidste år tog jeg godt nok lidt over 1000 billeder, men der bestilte jeg heller ikke ret meget andet end at tage billeder - sådan føltes det i hvert fald til tider - og da havde jeg uanet billedkapacitet, fordi jeg tog dem med mit dvd-cam.

2 x genopladelige batterier blev det også til, så nu er jeg ved at være klar til Italien, hvad angår "det tekniske".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar