søndag den 28. oktober 2007

Det allerbedste kys

En af "ulemperne" ved at tage til Italien er jo, at man kommer bagud med at læse blogs *G* I forvejen har jeg til hverdag lidt svært ved at følge med, fordi jeg bruger så meget tid på jobbet, så derfor forsøger jeg at råde bod på bloglæsningen i denne weekend.

Af samme grund nåede jeg jo så også over til Singleton og læste om det at blive kysset lige durk i gulvet - og det bragte gode minder om det allerbedste kys, jeg nogensinde har fået.

Det var sådan et kys, hvor man slet ikke kunne holde op igen - mums.

Det er godt nok ved at være et stykke tid siden; sommeren '97, men jeg husker det nu stadig som var det i går. Så godt var det.

Ingen, der senere har kysset mig, har kunnet overgå ham fra '97.

Måske derfor jeg ikke særlig opsat på at kysse mere - jeg bliver bare så skuffet over den manglende kvalitet *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar