søndag den 16. september 2007

Smadret søndag!

Det er sgu utroligt, at jeg kan føle mig så smadret dagen efter en fest! Forøvrigt en god en af slagsen, men det er festerne i klubben som regel :o)

Jeg vader rundt i små cirkler og er en evighed om at få lavet forberedelse til i morgen. Har allermest lyst til bare at smide mig på sofaen og falde i søvn til en eller anden film *G*

Det er ikke en gang fordi jeg kom helt vildt sent i seng. Det var i hvert fald før kl. 3 i nat.

Min stemme lyder ekstremt rusten, som om jeg har drukket helt vildt meget - men alt i alt fik jeg 4 Pepsi Max og så ellers bare isvand i løbet af aftenen, så det er altså ikke derfor.

Smøger røg jeg kun 13 af - til gengæld skrålede jeg jo temmelig meget med på TV2, Gasolin, Guns'n'Roses etc....så det er sgu nok derfor *G*

Nå, tilbage til virkeligheden...fortsat god søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar