tirsdag den 7. august 2007

En god fornemmelse

I går havde jeg som bekendt min første arbejdsdag. Et teammøde sammen med 4-5 af mine nye kolleger.

Der gik ikke mange minutter før vi var på bølgelængde og hele mødet bar præg af god humor. Det er dejligt allerede på første arbejdsdag at kunne grine sammen med sine nye kolleger :o)

En af de ting vi fandt ud af var, at de elever vi har tilfælles, skal have et grammatikkursus om et par uger.

Det var lidt mærkværdigt - men også rigtig dejligt - at opleve at mine kolleger åbenbart tænker i samme baner som jeg, for der var slet ingen tvivl om, at eleverne skal arbejde med de latinske grammatikbetegnelser og ikke de danske.

Desuden skal vi tilstræbe, at nogle af grammatikøvelserne bærer præg af PlanB's ideer :o)

Det kan jeg jo kun tilslutte mig :o)

Som allerede nævnt har jeg endnu kun mødt nogle enkelte af mine kolleger, men det samarbejde ser i hvert fald ud til at blive godt.

Jeg har i hvert fald en rigtig god fornemmelse i maven :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar