lørdag den 7. juli 2007

Så ku' jeg alligevel ikke dy mig...

Læste lige i EB, tror jeg det var, at man kunne spare en hel del ved at købe Harry Potter and the Deathly Hallows ved amazon.co.uk fremfor i en dansk boghandel.

Det kan så godt være jeg ikke lige har den i hænderne d. 21. juli, men det går nok, at jeg skal vente et par dage mere, jeg ville højst sandsynlig ikke komme forbi en boghandler på udgivelsesdagen alligevel.

Jeg kommer forøvrigt ikke til at mangle læsestof foreløbigt - jeg har en hel del ulæste bøger på hylderne, dertil kommer så de nye bøger indenfor emnerne "Piracy" og "Jack the Ripper" jeg bestilte samtidig med jeg alligevel skulle bestille den sidste bog om Potter-knægtens eskapader.

Apropos bøger, så skal jeg også have byttet den boggave jeg fik i afskedsgave af mine kolleger og den bytter jeg til "Den lukkede bog" af Jette A. Kaarsbøl.

Det er faktisk en rigtig dejlig fornemmelse at vide, jeg ikke løber tør for læsestof de første par måneder! Me like a lot!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar