mandag den 30. juli 2007

Så er der snart styr på det!

Det bilder jeg mig da i hvert fald ind :o)

Har lige lagt røret - det var min slægtsforskermentor, Jeronimus, der meddelte at han ville kigge forbi på lørdag, så jeg kunne få sammenkørt mine databaser :o)

Det ser jeg frem til. For fremtiden kun at skulle koncentrere mig om een database fremfor de nuværende fire.

Med mit nye overblik over materialerne i mit anearkiv, kan jeg så stille og roligt begynde at tilføje kilder til de personer, der endnu ikke har nogen kilde tilknyttet (En typisk begynderfejl!) når jeg har et par timer i overskud og efterhånden som jeg får samlet flere oplysninger (Når jeg en gang kommer forbi et landsarkiv - der har jeg endnu ikke været!) kan de også tilføjes de rette personer med det samme.

På den måde er det mit håb efterhånden få en superdatabase, jeg kan trække alverdens familieoplysninger fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar