mandag den 30. juli 2007

Minder

Jeg sidder i disse timer og forsøger at blive færdig med at gennemgå de nye materialer til mit anearkiv. Det går ikke særlig hurtigt, for jeg falder ofte over et eller andet, jeg liiiiiige må se nærmere på.

Således også nu, hvor jeg er stødt på manuskriptet til den tale min far holdt til min konfirmation i 1980. Den bliver jeg jo lige nødt til at læse, før jeg kan komme videre. Naturligvis!

Selvom jeg tidligere ofte har brokket mig over, at vi simpelthen "samlede for meget" i min familie, så kan jeg jo, som slægtsforsker, ikke andet end at være superglad over den samlemani :o)

Hvis ikke min familie havde gemt på gamle familiebreve, lysbilleder, avisudklip, fotos og dokumenter, så ville jeg måske aldrig være kommet i gang med slægtsforskningen, sådan for alvor.

Det var jo opdagelsen af de gamle familiealbums, da jeg besøgte min mor januar 2005, der satte gang i "slægtsforskningsfeberen".

Nå, tilbage til arbejdet :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar