mandag den 23. juli 2007

Harry Potter 7 lader vente på sig...

... men det overrasker mig egentlig ikke, eftersom PostDanmark vist har besluttet, at jeg helst ikke skal modtage post om mandagen. Lige for tiden tømmer jeg også postkasse for naboen - og der er heller ingen post om mandagen! Lidt skummelt.

Faktisk tror jeg slet ikke posten kører ud i mit område om mandagen, for jeg plejer at kunne høre bilen, om ikke andet, så når den holder længere nede af vejen - og her er ingen "postbil-lyde" om mandagen.

Nu er det ikke fordi, jeg modtager særlig megen snailmail, men derfor finder jeg det nu stadig underligt, at jeg kun modtager post 5 af ugens dage, når nu PD påstår de bringer ud 6 af ugens dage.

Det kunne være sjovt at lave et par tests - og sende mig selv et brev, postet om lørdagen 3-4 uger i træk. Så burde jeg jo modtage post om mandagen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar