lørdag den 23. juni 2007

Slet ikke så tosset!

Havde stillet mit vækkeur til kl. 9.30 - men af uvisse årsager ringede det altså allerede kl. 8. (Har tjekket en ekstra gang; det var stillet til at ringe 9.30, så hvad der er sket ved jeg ikke.) Nå, men det gør mig nu heller ikke noget lige at få 1½ time mere ud af dagen. Jeg har ingen planer for denne forlængede weekend - har endelig fri en mandag! - så derfor er planen (!!!) at jeg laver mig en liste over de hængepartier/opgaver jeg skal have klaret senest d. 1. august. Det bliver noget af en liste med alt fra oprydning af skuffer og skabe, maling af borde til sortering af cd'er/dvd'er og - ikke mindst - planlægning af næste skoleår. Skulle jeg så få klaret nogle af punkterne her i weekenden, så er det helt fint med mig :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar