lørdag den 16. juni 2007

Hurra - fik kun regn!

Jeg slap for en irriterende strømafbrydelse, da tordenvejret ikke kom forbi.

 Det er jeg meget glad for, for det betød at jeg fik klaret nogle hængepartier, der absolut krævede strøm; tiltrængt støvsugning af hytten og brug af symaskinen.

 Jeg har længe været irriteret på mit rygskjold. Efter 3 års brug var velcroen blevet temmelig slidt, med det resultat at skjoldet ofte løsnede sig under kørslen. Ikke særlig smart!

 Derfor fik jeg i dag lige taget mig sammen til at få syet nye velcrobånd på - og jeg skal da lige love for skjoldet sidder som det skal nu :o)

 Nu sidder jeg så her og overvejer, om jeg skal rode lidt med anedatabasen eller om jeg skal gå i gang med denne sommerferies* store projekt; nemlig fremstillingen af diverse kort, spil etc. til brug i dansk-, tysk-, engelsk-, og historieundervisningen næste skoleår.

 *Har først ferie om 14 dage, men det er jo tilladt at tyvstarte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar