onsdag den 27. juni 2007

Ferien nærmer sig!

I aften har vi dimission, torsdag forberedelser til festen, der løber af stablen fredag og så er jeg færdig med min gamle skole... Fra lørdag har jeg så ferie. Har dog temmelig meget på fornemmelsen, at jeg meget hurtigt kan komme til at glemme at holde ferie, fordi der er så meget, jeg synes jeg bør nå at sætte mig ind i, inden det nye skoleår starter. Min liste over ting, jeg vil nå i løbet af juli er nemlig megalang og det der fylder mest er naturligvis skolearbejdet - og knap 5 uger synes som alt for lidt tid. Hvis jeg skal nå alt det, der står på listen, så skal jeg nok afsætte 4-5 timer hver dag i hele ferien - og så er der sgutte meget tid til ferie. Så - jeg tror, jeg bliver nødt til at skrue ned for mit ambitionsniveau - og tvinge mig selv til i hvert fald at have 14 dage, hvor jeg overhovedet ikke beskæftiger mig med skolearbejde. (Læsning af bøger undtaget). Det bliver eddermame ikke nemt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar