tirsdag den 12. juni 2007

En lang nattesøvn...

.. kan gøre underværker. Så derfor sov jeg også helt til kl. 9 i dag.

 Jeg havde mit ene engelskhold til prøve i går - og da vi skulle have 18 elever op på en dag, var det en laaaaang en af slagsen; ud ad døren allerede kl. 6.30 og så var jeg først hjemme lidt i 17!

 Jeg måtte jo - selvfølgelig - holde i kø en stor del af vejen hjem! (Og jeg kørte altså ikke på KøgeBugt - den har jeg forlængst opgivet at benytte morgen/eftermiddag, der er den jo totalt håbløs at færdes på!)

 Varmen gjorde det naturligvis heller ikke nemmere. Man sveder temmelig meget iført læderhandsker, støvler, mc-tøj, rygskjold og hjelm, når temperaturen er så høj, skulle jeg hilse og sige. 

For det så ikke skal være løgn, var der dælme også kø på KøgeBugt i formiddags - ved halv ti-tiden - der plejer ellers at være fri bane på det tidspunkt. ØV.

 Godt jeg kun har 6-7 gange tilbage med den slags trafik!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar