lørdag den 30. juni 2007

Der gik vist lidt 80'er i den i går aftes...

 ... i hvert fald fik vi danset til masser af 80'er-numre, heriblandt en del af de gamle hits med Duran Duran så som "Rio", "Hungry like the wolf", "Girls on film", "Save a prayer", "A view to a kill" og "Wild boys"

 Hele vejen hjem ad Køge Bugt i morges sad jeg så og smånynnede én bestemt af deres sange, mens jeg samtidig undrede mig over, hvad alle de biler lavede på motorvejen kl. 4 om morgenen??

 Jeg havde været ret overbevist om, at jeg ville være nærmest alene på det tidspunkt - men der var faktisk ret meget trafik. Nå, men tilbage til Duran Duran.

Eftersom jeg slet ikke kunne få den der sang ud af hovedet, var der jo ikke andet at gøre end lige at smutte forbi TDCmusik og downloade den - høre den 2 gange og SÅ gå i seng.

 Det er altså fedt at "genfinde" en sang - og så mene, den stadig holder og det gør "Ordinary World".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar