søndag den 27. maj 2007

Snart er det slut

Efter kun at have undervist 10. klasser de sidste otte år, er det en lidt underlig fornemmelse, at det snart er slut.

 Jeg har kun 3 almindelige undervisningsdage tilbage inden sidste skoledag, bagefter venter kun prøverne og dimmisionsfesten - og så er der kun tilbage at få afleveret de lånte bøger, hjembringe egne mapper, aflevere nøgler og så sige farvel til kollegerne til sommerfesten.

 Det er altså underligt - og også en smule vemodigt; Jeg er jo superglad for at være der. Men samtidig glæder jeg mig også rigtig meget til at starte på den nye skole; nye kolleger, klassetrin og fag.

 Rent mentalt kan jeg mærke at jeg er på vej væk og det tager jeg som et godt tegn. Et tegn på at det her er det rigtige tidspunkt for mig at skifte job.

Men det er altså en underlig fornemmelse :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar