tirsdag den 29. maj 2007

Nedtælling

Så! Forberedelsen til tysk-og engelsktimerne i morgen er klaret, så resten af dagen kan jeg lave, hvad jeg vil. Indtil jeg skal se sidste afsnit af PlanB i aften, har jeg i sinde at smide mig i sofaen med en bog.

Men - inden da, skal jeg liiiiige have ordnet mit lille "nedtællingsprojekt". Lige som da man gik i gymnasiet og klippede en dag af et målerbånd for hver skoledag, der var tilbage af året, lige så har jeg tænkt mig at lave en afkrydsningsmodel.

Ikke med hvor mange arbejdsdage jeg har tilbage på mit nuværende arbejde - men til hvor mange "morgen-trafik-dage" jeg har tilbage.

 Morgentrafikken var nemlig ualmindelig slem her til morgen - og eneste grund til jeg ikke eksploderede af frustration over at holde i kø - og her snakker vi ikke om KøgeBugt - den tager jeg aldrig om morgenen! - blandt alle de biler "fyldt" med een person - var tanken om, at der vist er begrænset med dage tilbage, hvor den slags kan ske :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar