mandag den 14. maj 2007

Jeg gjorde det sgu!

Godt og vel en uges tid efter den rædsomme nyhed, havde jeg brugt nok tid på at "sidde på min flade og vente" - sådan noget har jeg bare slet ikke tålmodighed til - og jeg gik i gang med at sondere eventuelle jobmuligheder.

Som Fr. Møller formulerede det med et hadeord i en kommentar;
Jeg skulle tage og være pro-aktiv. Som sagt, så gjort.
Pernille havde allerede lugtet lunten - med sin kommentar til dette indlæg :)

  Den ultrakorte version: Interessant skole - ansøgning afsted - indkaldelse til samtale - jobsamtale - jobtilbud jeg bare ikke kunne sige nej til. 

Jeg har endnu ikke modtaget mit ansættelsesbrev (Det skal jo lige skrives først!) og har derfor heller ikke sagt mit nuværende job op endnu.

 Men - medmindre noget usandsynligt skulle ske, ja så skifter jeg job pr. 1. august! 

Udover at jeg får kortere vej til job (Og slut med trafikkøer! YES!) skal jeg bl.a. undervise i en af mine fag-kæpheste; HISTORIE. 

Om jeg glæder mig?

MON IKKE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar