onsdag den 14. marts 2007

Så ku' de beslutte sig!

2007-03-14 19:59:02 2007-03-14 17:59:02 Jeg håber dælme det der TDC TV er besværet værd! For at gøre en efterhånden temmelig lang historie meget kort, så fandt de pludselig ud af, at jeg da vist ikke kunne modtage skidtet alligevel og sendte mig derfor et afslag. Efter - endnu en - telefonisk kontakt nåede de så frem til, at jeg godt kunne modtage skidtet alligevel, med visse modifikationer. (Uden mulighed for at optage et program, mens jeg ser et andet, men hvad pokker - det kan jeg heller ikke i dag, så det er jo ikke et problem) I dag har så jeg fået ordrebekræftelsen pr. mail - så nu kan jeg begynde at glæde mig, selvom der nok stadig går en måneds tid (hvis det kan gøre det) førend jeg har fået det installeret. Men nøj, hvor skal jeg lige vænne mig til kun at have en 2MBit-forbindelse. Tingene går godt nok sløvt nu - og da i særdeleshed ved uploadning af f.x. billeder. Har kun 128Kb mod før 512 at gøre godt med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar