lørdag den 3. marts 2007

Forårsrengøringen fortsat

2007-03-03 18:40:07 2007-03-03 16:40:07 Så lykkedes det mig sandelig at få orden på de to af mine tre bogreoler. Bøger er blevet støvsuget og flyttet rundt, hylderne tørret af og nu ser det faktisk rigtig nydeligt ud :o) Den sidste reol opbevarer jeg mine skolepapirer på, så den reol tager det en hel dag at få gjort orden på - så den venter jeg lige et par dage med, for den trænger - også - gevaldigt. Jeg har ikke så mange flere planer for i dag - så jeg vil tage en tiltrængt slapper resten af aftenen. Nu bliver aftenen ikke særlig lang. Jeg regner nemlig med at gå i seng ved 20-tiden og så læse Isfolket indtil jeg falder i søvn. I morgen tidlig står den nemlig atter på langrend fra Sapporo - og lidt senere Vasaløbet (90 km langrend) og det har jeg tænkt mig at skulle se. Derudover skal jeg også nå lidt flere punkter på min "forårsrengøringsliste", men det kan jo sagtens lade sig gøre mens tv'et kører.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar