søndag den 4. marts 2007

Bagud

2007-03-04 14:17:42 2007-03-04 12:17:42 Jeg er bagud med et par tvserier. F.eks. har jeg endnu ikke fået set de sidste tre afsnit af Forbrydelsen. Jeg har fået optaget dem, men hvornår jeg lige er i humør til at se dem - det ved jeg ikke. Nok fordi jeg synes serien er ved at være lige lovlig langtrukken. Anna Pihl har jeg også fået optaget - men dem tror jeg bare jeg sletter igen, for den serie kan ikke rigtig fange mig. Måske fordi jeg kun fik set de første 3-4 afsnit af 1. sæson. Barnaby og Poirot mangler jeg også at se de sidste 2-3 ugers afsnit af. Jeg orkede ikke at se tv, da jeg havde influenza. Godt nok var tv'et tændt en del af tiden, men det fungerede mere som "baggrundsstøj" end noget jeg fulgte med i. Både Barnaby og Poirot kan fange mig, så derfor vil jeg - så snart mit noget forsinkede frokost er klar - smide mig i sofaen og se de to manglende afsnit af enten den ene eller anden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar