fredag den 9. februar 2007

Typisk!

2007-02-09 20:41:47 2007-02-09 18:41:47 Når det er upraktisk og gerne må holde sig væk, kommer det. Når det er velkomment, holder det sig naturligvis væk. Jeg taler selvfølgelig om sne. Med kun en uge tilbage inden vinterferien, ville det ikke have generet mig overhovedet, hvis der faldt en ordentlig dynge, så jeg kunne komme ud på ski i løbet af næste uge og i vinterferien. Desværre går mit ønske næppe i opfyldelse, da nattefrosten forsvinder (holder pause) i løbet af den kommende uge. Godt nok er der faldet sne i denne uge - bare ikke de store mængder her hvor jeg bor, kun den halve cm i morges og den rækker sgutte til skiløb. P.S. Og jeg er stadig ikke holdt op med at forbavse mig over, hvor totalt anderledes mit syn på sne er blevet siden jeg har købt ski :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar