fredag den 23. februar 2007

"Jeg kører da ikke fast i sneen"...

2007-02-23 12:31:12 2007-02-23 10:31:12 [brok on] ..."Det er fordi de andre har en dårlig bil/er dårlige bilister etc at de kører fast..." Sådan er der åbenbart en hel del bilister, der tænker. Hørte lige i TV-Avisen, at der er ret mange bilister, som ikke har hørt efter politiets råd om at blive hjemme, at undgå udkørsel, og derfor kører ud alligevel .......for så at sidde fast i sneen og derved belaster redningsmandskabet ekstra. Flot! Jeg har svært ved at forstå hvorfor folk* absolut skal ud og køre. Når nu rådene om at blive hjemme fylder så meget i alle medier; så er der sgu nok en grund til det. Så, jeg synes faktisk de har rigtig godt af at skulle sidde og fryse i deres biler i mange, mange timer. Nogle vil åbenbart kun lære tingene på den hårde måde. *Her mener jeg privatbilister [brok off] Nu vil jeg spænde skiene på og bevæge mig ud i den hvide verden :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar