fredag den 23. februar 2007

Kondition eller mangel på samme...

2007-02-23 14:22:08 2007-02-23 12:22:08 Godt nok er min kondition bedre end nogensinde - ikke at det er ensbetydende med en god en af slagsen(!!) - men manglen på kondition begrænser godt nok mine langrends-udfoldelser. Jeg vil især gerne øve mig i at få et godt "flow" i koordinationen af arm- og benbevægelserne, så jeg kan tage færre tag med stavene og alligevel komme rimelig hurtigt afsted. Jeg kan sagtens få et rimeligt "flow" ret hurtigt - men når det så virkelig begynder at køre, og jeg har nået det punkt, hvor det begynder at blive sjovt, så har jeg mistet pusten og må sætte tempoet gevaldigt ned...! Nedtur! *G* Så, der er nok ikke andet for end at jeg må få meget mere gang i dansen og/eller få repareret cyklen og begynde at cykle. Men så længe her ligger sne, står den altså på langrend - kondition eller ej :o) Turen i dag tog lidt over en time og gennemsnitspulsen lå på 158 - så noget har jeg da fået forbrændt :o) Eneste irritationsmoment var, at et eller andet fjols havde VADET igennem mit spor fra i går, så det var mere eller mindre smadret. For filan da også - der var mindst 1½-2 meter sti at gå på ved siden af skisporet. Når jeg selv har gået på steder med skispor har jeg da undgået at ødelægge sporet. Ih, sådan en spade! Nå, men heldigvis var det kun første del af sporet der var smadret - resten var fint fint :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar