fredag den 9. februar 2007

En ordentlig morfar

2007-02-09 19:38:26 2007-02-09 17:38:26 Var atter oppe kl 5 *gab* - der lå kun ca ½ cm sne i indkørslen, så jeg tog motorcyklen og håbede vejene ville være nogenlunde fri for sne - det var de - men det var nu en lidt kølig køretur :o) Det er ikke fordi det tager ret meget længere tid at tage hjem fra jobbet med det offentlige end med mc'en - hvis ikke det lige var for ventetiden på stationerne, den fordobler rejsetiden, så det var med ubetinget fryd, at jeg iførte mig alt mit kørekluns og trillede hjem i solskin ved 13tiden i dag. Vel hjemme satte jeg mig i sofaen for - endelig - at have tid til at få læst de magasiner og blade, jeg ikke har haft tid til at læse i den forløbne uge. Jeg nåede dog ikke at læse ret meget mere end et par sider førend jeg faldt i søvn... og vågnede lige før 19 Nyhederne. Jeg må have trængt til det :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar