fredag den 12. januar 2007

Som man dog kan ændre sig

2007-01-12 20:14:01 2007-01-12 18:14:01 Det er egentlig ret sjovt, hvor meget jeg har ændret mening indenfor de sidste to år med hensyn til det at rejse. 4. marts 2005 skrev jeg:
"[...] og måske netop derfor føles det denne gang endnu "værre" at skulle rejse, fordi destinationen er Vinter-Norge og "emnet" for turen er "ski-tur" [...]
[...] Jeg kan stadig vældig godt lide at komme ud og se/opleve andre steder [...] Men det bliver korte ture; noget med at køre tidligt hjemmefra på dag 1 - have een overnatning og så sent hjemme igen på dag 2. [...]
Siden den tur til Norge for 2 år siden, har jeg dog fået anderledes lyst til at rejse - og har da også været pænt meget omkring siden da, når jeg selv skal sige det:

- 2005/2006: Mange mcture i Skåne 
- Juli 2005: Västergötaland 
- December 2005: Island 
- April 2006: Prag 
- Juni 2006: Bornholm
- Oktober 2006: Italien 
- December 2006: Berlin ...og så atter Norge om et par uger og til oktober hedder det igen "Ciao, Italia" :o)

 Til forskel fra sidste gang jeg var i Norge, glæder jeg mig faktisk denne gang! Det bliver da helt vildt fedt atter at komme til at løbe langrend og denne gang har jeg jo også noget ordentligt udstyr med: skidragt, skisokker og skihandsker. Om jeg også vælger at anskaffe mig mine egne langrendsski at tage med - det har jeg ikke taget stilling til endnu. Så ja, min indstilling til denne skitur er helt anderledes end sidst :o) Eneste aber dabei er at Capriccio skranter - og derfor er jeg lidt bekymret over ikke at kunne holde øje med ham i de 6 dage turen varer - kan kun håbe, der ikke sker en forværring, mens jeg er væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar