søndag den 28. januar 2007

Må vel hellere tage det med godt humør

2007-01-28 10:30:53 2007-01-28 08:30:53 Det er jo i dag jeg skal til Norge og derfor skal jeg og mit habengut fragtes til en togstation. Normalt passer det rimeligt med tiden, når jeg tager Telebussen - dvs. jeg max. plejer at skulle vente 5-10 min. på toget - men altså ikke i dag. Hvis jeg skal have Telebussen (og det skal jeg) må jeg finde mig i at være på stationen 30 min. førend toget kører! Det passer mig dårligt, i særdeleshed pga. vejret - det er koldt med vådt sjap over det hele og ingen ventesal på stationen (Den er under ombygning - hvorfor de ikke kan gøre sådan noget om sommeren er mig en gåde.) Nå, men selvom det irriterer mig, vælger jeg at tage det med godt humør - det skal skisme ikke ødelægge min dag. Ej heller tanken om, at jeg sikkert ikke får sovet ret meget i nat i bussen og at der ikke er tid til at sove før i morgen aften - kan ødelægge humøret. Jeg skal jo på skitur (Ferie kan det ikke kaldes - med 140 teenagere) men det bliver sikkert fedt alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar