lørdag den 27. januar 2007

Jubii - jeg vandt! :o)

007-01-27 19:37:05
2007-01-27 17:37:05
Det var i dag det ville blive afgjort, hvem i klubben, der havde kørt flest km i løbet af 2006. Jeg var næsten sikker på, at jeg ville kunne tage en pokal med mig hjem, da jeg er en af dem, der har kørt rigtig meget i løbet af sæsonen. Jeg håbede at mit km-tal ville være højt nok til at nuppe 1. pladsen, men helt sikker var jeg nu ikke, førend jeg havde hørt hvormange km 2. pladsen havde kørt. Da det tal var godt 5000 km mindre end mit, så vidste jeg, at mit "hårde arbejde" ville blive belønnet :o) Som der blev sagt, da jeg fik overrakt pokalen: "Få dig dog et liv", hvortil jeg jo kun kunne replicere: "Det er jo det, jeg har fået" :o) Og her er den så - min allerførste mc-relaterede pokal :o)
Mit km-tal for 2006 blev forøvrigt 21110 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar