lørdag den 20. januar 2007

Et muligt projekt til vinterferien

2007-01-20 13:03:46 2007-01-20 11:03:46 Da jeg ikke har nogen anelse, om der kommer til at ligge sne i min vinterferie i uge 8, er jeg så småt begyndt at overveje, hvad jeg så skal bruge ferien til. Hvis der ligger sne er vinterferieprojektet selvfølgelig at løbe på ski :o) Hvis der ikke ligger sne, så overvejer jeg kraftigt atter at se de 12 afsnit af tv-serien ROME, men denne gang med både italiensk lyd og tekst. Godt nok er mine italienskkundskaber endnu ganske begrænsede, men lige netop derfor er ROME et oplagt valg. Jeg har jo set alle afsnit 2 gange og vil derfor sagtens kunne følge med i handlingen, selvom den foregår på udenlandsk. Ergo er den oplagt at bruge til italiensk-træning :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar