søndag den 10. december 2006

Det er sgu for meget...

2006-12-10 23:58:17
2006-12-10 21:58:17
...at vores månedlige tillæg for selvstyrende team tidligst bliver udbetalt fra februar måned. Det skulle være udbetalt fra d. 1. august 06! Det er 3. år vi kører med det tillæg, så jeg fatter ikke hvorfor hulan det ikke bare kan køre automatisk fra år til år, men absolut skal genforhandles for et år ad gangen. De er i forvejen for sent ude med forhandlingerne hvert eneste år, men i år er den da helt slem - vi plejer at få gang i udbetalingerne omkring oktober/november - men det bliver altså først tíl februar denne gang. Hvis vi så i det mindste ville få renterne af vores tilbageholdte tillæg udbetalt oveni, når udbetalingen endelig går i gang, så var det måske til at leve med, men nej da, alle rentekronerne scorer kommunen selvfølgelig. (Formodentlig en pæn portion kroner, da vi snakker om tillæg til temmelig mange lærere!) Det mest frustrerende ved det hele, er dog at jeg ikke har en eneste mulighed for at "give igen" - men bare er nødt til at finde mig i kommunens langmodighed. Mine protester er de fløjtende ligeglade med. Skal dog nok finde på et eller andet - der formodentlig ikke vil genere kommunen synderligt - men til gengæld vil gøre mig yderst tilfreds ;o)

0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar