tirsdag den 26. december 2006

Afslapning i de "nye" sofaer

1
2006-12-26 16:13:55
2006-12-26 14:13:55
Man kan godt se, at mine sofaer er gamle (1975) - af samme grund har jeg de sidste mange år haft dem dækket af plaider. Nu var plaiderne også blevet temmelig grimme og slidte at se på, så det var jo en ren fryd, da mine julegaver ankom i dag - og jeg kunne få nyt "betræk" på sofaerne. Capriccio har allerede godkendt møblementet: ... og om lidt er det min tur. Jeg vil smide mig på sofaen og så fordybe mig enten i Cæsar-bogen "Kongers Død" eller "Engle og Dæmoner". Er jo selvfølgelig - hvilket er typisk mig - også gået i gang med sidstnævnte, selvom jeg kun er halvvejs i "Kongers Død". ...og for det ikke skal være løgn er jeg faktisk også i gang med Gyldendals "Verdenshistorie 1" - jeg er og bliver en læsehest - og det er jo ikke det værste man kan være ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar