søndag den 22. oktober 2006

Jeg kan åbenbart ikke få nok...


2238
1
2006-10-22 13:22:13
2006-10-22 11:22:13
... af italiensk mad. Man skulle ellers tro, at jeg havde fået behovet dækket efter den sidste uge, men nej. I alle tilfælde fik jeg mig det lækreste måltid i går aftes - og i dag står menuen på det samme: Mezzulune al funghi + parmesan icebergsalat med parmaskinke ovnbagte cherrytomater med mozzarella og basilikum Dertil et par glas af den formidable Verdicchio dei castelli di jesi. MUMS, det var godt! Hvad angår billeder/turbeskrivelser er jeg så småt gået i gang med Dag 2 - men det kommer desværre nok til at tage sin tid, førend jeg har fået skrevet alle de "Italiens-indlæg" jeg gerne vil. Det er jo sidste feriedag i dag - og det betyder skoleforberedelse. De næste 4 uger venter desuden et ualmindeligt "tungt" skema. Dertil kommer diverse møder, skolehjemsamtaler og en skolefest. Jeg glæder mig dælme til de 4 uger er overståede! ...og så savner jeg forøvrigt stadig min kuffert - har ikke hørt nyt endnu, men skal ringe i morgen.

0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar