mandag den 9. oktober 2006

Endelig var den der

2226
1
2006-10-09 15:48:54
2006-10-09 13:48:54
For et par uger siden var jeg forbi en boghandel på vejen hjem for at købe en bog. Det har jeg gjort adskillige gange, men det var første gang jeg ville købe en "politisk" bog... og så var den dælme udsolgt fra forlaget! Hvor typisk! *G* Det passede mig bare slet ikke, men samtidig var jeg også for doven til at opsøge andre boghandler, så jeg bestilte et eksemplar og så måtte jeg jo bare vente på den dukkede op. I dag var den der så, og hvis det ikke var fordi jeg er håbløst bagud med stile- og opgaveretningen - takket være alle 12 afsnit af "Rome" i løbet af weekenden - ville jeg nok have tilbragt resten af dagen med at læse. Nu håber jeg bare jeg har lidt tid tilovers i aften, så jeg kan nå at læse mere end blot bagsiden af "Islamister og naivister". Nå, Esther - stilene retter sig ikke af sig selv..... ....*Ævs*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar