onsdag den 6. september 2006

No fucking way!

Ikke om jeg nogensinde finder på at køre fra arbejde kl. 17 igen!!!

 Der var KØ på motorvejen, så drejede fra ved afkørsel 29 og kørte til "Strandvejen"= KØØØØØ! Så snart det var muligt drejede jeg atter fra og kørte ud til Tåstrupvejen..KØØØØØØØØØØØØ! Jeg synes ellers, der er rigeligt med trafik om morgenen, men det her slå da alt. At folk gider ligge i sådan en kø hver evig eneste dag, er mig en gåde! Det har jeg SLET ikke temperament til!

 Det tog mig knap 1½ time at komme hjem (normalt 30-45 min) plus jeg fik en hovedpine af rang, takket være tvungen indånding af adskillige benzin-og dieseldunste. FØJ! Så hvis jeg en anden gang skulle få fri fra job kl. 17....så bliver jeg på skolen til 18-18.30, for det her gider jeg godt nok ikke en gang til! For pokker, hvor er det bare spild af tid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar