lørdag den 2. september 2006

Det kan min mave næppe klare!

Som optakt til min rejse til Rom, har jeg de sidste par måneder abonneret på Rom-guiden.

 I den nyeste udgave er der en omtale af en tids-elevator, hvilket jeg - historieinteresseret som jeg er - selvfølgelig syntes lød som noget vi også skulle nå at opleve på Rom-turen, men nu er jeg sgutte så sikker. I dag kiggede jeg nemlig nærmere på stedets hjemmeside - og downloadede videoklippet...

 

 ... og bare ved at se på videoklippet hvormeget stolene faktisk bevæger sig, begyndte min mave at opføre sig lidet ønskværdigt. Så, hvis jeg skal opleve tidselevatoren, skal det vist foregå på et sæde, der ikke bevæger sig. Har ikke spor lyst til at blive søsyg :o(

 Nu er vores Rom-program dog pakket temmelig tæt i forvejen, så det er slet ikke sikkert der vil være tid i overskud til en tur med tidselevatoren, vi skulle jo også gerne nå at slentre lidt rundt - og ikke mindst at opleve de romerske restauranter, kaffe-og isbarer... :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar